Realms of magic
Poklonici fantasy based kartaških kompjuterskih igara, a prvenstveno poklonici serijala Magic: The Gatering, bice oduševljeni najnovijim naslovom koji dolazi kao plod domace pameti. Realms of Magic, delo gospodina Aleksandra Stevanovica, još jedan je primer da igre sa jednostavnom idejom mogu da poseduju sjajno izvodenje i još da stignu iz domace kuhinje.
U osnovi, Realms of Magic je uprošcena verzija igre Magic: The Gathering u kojoj je cilj pravilnim izbacivanjem karata srušiti protivnicki zamak i na taj nacin rešiti partiju u svoju korist. Igracev i protivnicki zamak sastoje se od zidina i samog jezgra, što je uz postojanje tri resursa (zlato, kamen i mana) osnovno o cemu tokom igre treba voditi racuna (svaka izbacena karta „vuce” odredenu kolicinu resursa). Špil, za sada, sadrži samo 66 karata, a nije moguce vršiti izbor karata za borbeni dek pre partije, što se nece dopasti okorelim „medžikovcima”. Umesto toga, od maksimalno aktivnih 6 karata na ekranu vam se kao sledeca može pojaviti bilo koja, a isto važi i za kompjuterski vodenog protivnika (bez obzira na klasu). Pored klasicnih (ofanzivnih) karata, tu su one za „zidanje” utvrdenja, boostovanje priliva resursa (ili oduzimanja istih protivniku) itd. Nažalost, sem u pojedinim situacijama, kombinacija karata nije moguca. Autor je obecao implementiranje i ove mogucnosti u najskorije vreme.
Pored podrške za jednog igraca, igra poseduje i multiplayer opciju za obracune putem LAN okruženja, Interneta (direktna IP konekcija) ili u tzv. Hot seat modu na jednom racunaru (do cetiri igraca).
dl:
http://rapidshare.com/files/5718617/karte.rar
pass: 3lancer
screenshots:http://img58.imageshack.us/my.php?image=rom1wj3.jpg
http://img58.imageshack.us/my.php?image=rom2bz1.jpg
Creating games in C++
Publisher: New Riders
Pub Date: February 21, 2006
Print ISBN-10: 0-7357-1434-7
Print ISBN-13: 978-0-7357-1434-2
Pages: 464
Do you love video games? Ever wondered if you could create one of your own, with all the bells and whistles? It's not as complicated as you'd think, and you don't need to be a math whiz or a programming genius to do it. In fact, everything you need to create your first game, "Invasion of the Slugwroths," is included in this book and CD-ROM. Author David Conger starts at square one, introducing the tools of the trade and all the basic concepts for getting started programming with C++, the language that powers most current commercial games. Plus, he's put a wealth of top-notch (and free) tools on the CD-ROM, including the Dev-C++ compiler, linker, and debugger--and his own LlamaWorks2D game engine. Step-by-step instructions and ample illustrations take you through game program structure, integrating sound and music into games, floating-point math, C++ arrays, and much more. Using the sample programs and the source code to run them, you can follow along as you learn.
http://rapidshare.com/files/5359341/cgc.rar